کلام عاشقی...







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





عاشقانه

 

 

 

من نه مرد عشقم

نه هلاک رفاقت
فقط یه دل میخوام تودنیا

که روقولش بمونه تا اخرقیامت

****

غریبه بود آشنا شد...
عادت شد...
عشق شد...
هستی شد...
روزگارشد...
خسته شد...
بی وفاشد...
دورشد...
بیگانه شد...
فراموش نشد...

****

تو که سرد میشوى من از دهان میافتم…

****

هیچکس نـفهمیـــــد که « زلـیخـــــــا » مــَـــــــــرد بـود ..!
میــــدانی چــــــــــــرا ؟؟
مـــــردانـــگی میــخواهـــــد
مــــــــانـدَن ، پــای عشــــــقی که مـُـــدام تـو را پـــس میــــزَنــد

****

برای دوست داشتنت نیاز به استخاره نبود
امــا برای با تو بودن و با تو ماندن
سَراپــا نیـــازمند استجابَت دعایم

****

زندگی تکرار فرداهای ماست / میرسد روزی که فردا نیستیم
آنچه میماند فقط نقش نکوست / نقش ها می ماند و ما نیستیم . . .

****

فاصله ی بین بهشت و جهنـم ِ زندگی من تنها
به اندازه ی فاصله ی بین بازوان توست در آغوش تو بودن یا نبودن . . .

****

خدایا....
گله دارم...
چرا مرا ب دنیایی اوردی
که دران جایی ندارم....
حتی ب وسعت یه قلب کوچک
که دوستش دارم...چرا..



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط A در 21:53 | |