کلام عاشقی...







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





عاشقانه

                                                          

*سفرکردم ازیادم بری دیدم نمیشه اخه عشق یه عاشق از ندیدن کم نمیشه                                                    

*آنکه دائم هوس سوختن مامی کرد/کاش میامداز عقب تماشامیکرد                                                        

*میگن شمشیرتیزهمه چیزو دوتامیکنه/بنازم شمشیرعشق رو که دوتارویکی میکنه                                             

*بی بهانه تورا مرورمیکنم/تاخاموشیمان نشانه ی فراموشی نباشد                                                               

*اینبار توبگودوست دارم/نترس آسمان راگرفته ام تابه زمین نیاید                                                                

*دوست دارم تاآخرین غروب آفتاب                            

*میدونستی اشک ازلبخند باارزش تره؟...چون لبخند رومیتونی به هرکس هدیه کنی.اما اشک رو فقط برای کسی میریزی که نمیخوای از دستش بدی...                         

*دندان پزشک اخرین دندان گرگ را کشید.نگاهی به صورت گرگ  انداخت و پوزخندی زد.گرگ زیر لب گفت بخند این سرنوشت گرگی است که عاشق گوسفندی شود...             

*راننده تاکسی پول را گرفت و گفت 1نفری؟گفتم خیلی وقته...

*نمیگم دوست دارم نمیگم عاشقتم میگم دیوونتم که اگه یه روز ناراحتت کردم بگی بیخیال دیوونست...                  

*از ماضی ها ومضارع ها خسته شدم.دلم حال ساده ی باتو بودن رامیخواهد...                                               

*درد دارد وقتی چیزی را کسر میکنی که با تمام وجودت جمع زده ای...                                                    

*برای تا ابد ماندن باید رفت...گاهی به قلب کسی...گاهی از قلب کسی...                                                       

*اگر2نفر لبه ی پرتگاه اویزون باشن کدومو نجات میدی؟اونی که دوست داره یا اونی که دوستش داری؟        

*عاشق بهترین ها نباش..بهترین باش...تا بهترین ها عاشقت باشن...                                                             

*اون روز که گفتی یکی بهتر از من پیدا کردی.یاد روزی افتادم که به1000تا بهتر از توگفتم من بهترین را دارم... 

*من چوبرف بودم و او چو کوه برف آب شد به پای کوه و به جای ماند کوه....                                                

*---------------------------------گاه میتوان برای یک دوست چند سطر سکوت به یادگار گذاشت تااو درخلوت خود هرطورکه خواست انرامعناکند...                               

*گفته بودم بی تو سخت میگذرد..حرفم را پس میگیرم..بی تو انگار اصلانمیگذرد...

*خواستم آنقدر کمیاب شوم که دلی برایم تنگ شود ندانستم که فراموش میشوم...

*فرق بین عاشق و رفیق..یه عاشق میگه اگه اتفاقی واسه تو بی افته میمیرم..اما یه رفیق میگه اگه بمیرم هم نمیذارم اتفاقی واسه تو بی افته...رفیقتم...

*دلگیرم از مرغ هایی که دانه خوردنشان پیش ما بود وحالا برای دیگران تخم میگذارند..برو ای مرغ من اما میدانم بوی کباب شدنت روزی به مشامم میرسد...

*کاش میشد قلب ما از یاس بود.تک تک گلبرگ ان احساس بود.پاک و سبز و ساده و بی ادعا.کاش میشد بهتر از الماس بود.کاش میشد عشق را تفسیر کرد.عاشقی را با محبت سیر کرد...

*معلم به خط فاصله میگه خط تیره.چون میدونه فاصله چه بلایی سر ادم میاره ...

*به یادت ارزو کردم که اگر چشمانت تر شد به شوق ارزو باشد نه تکرار غم...

*به لبخندی مرا از غم رهاکن..مرا از بی کسی هایم جدا کن.اگر مردن سزای عاشقان است برای مردنم هر شب دعا کن...

*به همه دنیا بگو نگات سهم منه هر جای دنیا که باشی دلم برات پر میزنه...

*حالا فهمیدم چرا ترکم کرد و رفت.من میخواستم مالک دلش باشم امااو فقط 1مستاجر میخواست...

*امشب را در کنار ثانیه های امین گوی ارزوهایت میشوم.ارزویم را دعاکن...

*حالا که رفته ای ساعتها به این می اندیشم که چرا زنده ام؟؟؟مگر نگفته بودم که بی تو میمیرم؟؟؟خدا یادش رفته است که مرا بکشد یا تو قرار است برگردی؟؟؟...

*تازه فهمیدم که بازی های کودکی حکمت داشت...زووووووووو.....تمرین روزهای نفس گیر زندگی بود...

*1لحظه باتو بودن دنیای خاطرات است..شطرنج سینه ی من دور از تو کیش ومات است…

*بیاجایمان را عوض کنیم دلم لک زده که کسی عاشقم باشد...

*غمت رو ب هیچکس نگوحتی چشمات چون اونم اشک میریزه ورسوات میکنه...

*کل دنیا را هم که داشته باشی باز هم دلت میخواهد بعضی وقتها فقط بعضی وقتها برای یک لحظه هم که شده همه ی دنیای یک نفرباشی...

*شبها اتاقم ماه ندارد...چشمانت را قرض میدهی تا صبح؟

*اگرگدا یا پادشاه نکند پادشاه چه داند گدایی هم هست گدای دیدارتم پادشاه...

*میگن دردو از هرطرف بخونی میشه درد اما درمان رو از اخر بخونی میشه نامرد.مواظب باش واسه دردت به هر درمانی تن ندی...                                                

*هربار که کودکانه دست کسی راگرفتم گم شدم.ترس من از گم شدن نیست از گرفتن دستیست که بی بهانه رهایم کند...

*ب وسعت ندیدن نگاهت خسته ام.چگونه بشکنم ثانیه های دوریت را؟...

*میگن7عددمقدسیه پس7باردورت میگردم 70بارفدات میشم700بارقربونت میرم7000باربرات میمیرم و به اندازه ی7اسمون دوستت دارم…

*زندگی ان هنگام زیباست که ادمی بداند فکری بخاطرش در هیاهوست..دکتر شریعتی...

*موج اگرمیدانست ساحل هیچوقت دستش رانمگیره هرگزبرای رسیدن به ساحل نفس نفس نمیزد...

*اره..توراست میگی وقت نبودنت به توخیانت کردم میدونی چطوری؟سیگارهرشب برلبانم بوسه میزد...عاشقانه اماتلخ...

*غربت رانباید درشهرغریب جست وجوکرد.هروقت عشقت نگاهشو ازتوبرداشت انگاه توغریبی...مثل من...

*به همه لبخندبزن امابرای یک نفربخند.همه رادوست بدارامابه یک نفرعشق بورز...توقلب همه باش.اماقلبت مال یک نفرباشه...

*شبهافانوس دلت را روشن بگذار تافرشته ها راه پاکترین کلبه راگم نکنند...

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط A در 22:38 | |