کلام عاشقی...







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





عاشقانه

 

 

عكس تصویر تصاویر پیچك ، بهاربيست Www.bahar22.com

 

*دوستی مثل ایستادن روی سیمان خیسه،هرچی بیشتربمونی رفتنت سخت تر می شه واگه رفتی جای پاهات برای همیشه می مونه...

*آخرین باری که ازته دل برای رفتنت گریه میکردم گفتی:تمامش کن از آن روز به بعد چنان میخندم ک گاهی فراموش میکنم ک رفتی...

*در کودکی ازتکلیف میترسیدم واکنون از بلا تکلیفی....کتاب زندگی چاپ دوم ندارد،پس تامیشه عاشقانه زندگی کنیم.روز جهانی محبت مبارک...

*آرزوکردم میان بی کسی های دلم لااقل یادم به قلبت تا ابدمهمان شود...

*گاهی بایدمزاحم خلوت دیگران شد،تاباورکنندبیادشان هستیم...

*به یادت آرزو کردم،که اگرچشمانت تر شد،به شوق آرزو باشد نه تکرارغم...

*دنبال کسی نباش که بتونی با او زندگی کنی،دنبال کسی باش که نتونی بی او زندگی کنی...

*میدونی سخت ترین لحظه زندگی چه وقتیه؟؟؟وقتی بفهمی واسه کسی که تموم زندگیته فقط یک تجربه بودی...

*یک روز خزان پاییزی پرستویی در حال مهاجرت دیدم به اوگفتم چوبه دیار یار میروی به او بگو دوسش دارم ومنتظرش می مانم،بهار سال بعدپرستویی نفس زنان آمدوگفت:دوسش بدار اما منتظرش نمان...

*شکرگذار باش شایدبدترین شرایط زندگی تو برای دیگران آرزو باشد...

*اگرخداوندآرزویی را دردل توانداخت بدان توانایی رسیدن به آن رادرتودیده...

*باران تکراری نمیشود!هروقت بیاید دوست داشتنیست...

توبرایم بارانی...

*توکلاس آیین نامه نشسته بودیم،سرهنگ پرسید:کی میدونه کجاهادور زدن ممنوعه؟دستاموبردم بالا وگفتم:تورفاقت...

*نمیدونم هم اکنون کجامشغول لبخندی،فقط یک آرزو دارم که در دنیای شیرینت میان قلب تو باغم نباشدهیچ پیوندی...

*در کودکی از تکلیف میترسیدم وهم اکنون از بلاتکلیفی...کتاب زندگی چاپ دوم ندارد پس تا میشودعاشقانه زندگی کنیم...

*خدایا ازت دلگیرم گفتی حق انتخاب داری پس چراانتخابم بفکر دیگریست...

*فکرمیکردم تو هم دردی؟اما نه!انگارتوخوددردی...

*خدایا.هیچکس را به آنچه قسمتش نیست عادت نده،آنچه عادتش دادی قسمتش کن...

*هرگزگنجشکی رو که توی دستت داری به امید گرفتن کبوتری که توی هواست رهانکن...

*ساده لباس بپوش ساده راه برو اما در برخورد بادیگران ساده نباش زیرا سادگی ات را نشانه میگیرند برای درهم شکستن غرورت...

*من زانوهایم را به آغوش کشیده بودم وقتی تو برای آغوش دیگری زانو زده بودی...

*در سایه دل شکستگی پیر شدم غم خوردمو باغمت نمک گیر شدم تا آمدم آشنای قلبت باشم گفتی من از غریبه ها سیر شدم...

*وقتی کسی برای نداشته هایت بهانه میگیرد بهتراست اورا هم نداشته باشی پس نداشتن بهتر از داشتن است...

*"در" هم "وا بسته" میشود...

  آدم که جای خود دارد...

*دوستت دارم:تکیه کلامت بود من بی جهت به آن تکیه داده بودم...

*کوروش کبیر:بودن آنکس که دوستش نداری و نبودن با کسی که دوستش داری هردو رنج است پس اگرهمچون خود نیافتی مثل خدا تنها باش...

*هیچ وقت شک هایت را باور نکن وهیچوقت باورهایت را شک نکن...

*روی جعبه ی دلم نوشته شکستنی هایش شکست هرجور مایلید حملش کنید...

*خواستم چشمهایش رااز پشت بگیرم،دیدم طاقت اسم هایی را که میگوید را ندارم...

*سخته!!!

وقتی ازبغض(گلودرد)میگیری،بعدهمه میگن لباس گرم بپوش...

*کلاغ ها گرچه سیاهند و آوازشان خوش نیست اما آنفدر باوفایند که شاخه های خشک درختان را در فصل سرد زمستان تنها نمیگذارند...تاقیامت کلاغتم...

*موجی ازعشق رابرساحل دلت میفرستم تابدانی فراموش شدنی نیستی...

*دست از پاخطاکنی تعویض میشوی....این هست قانون عشق های امروزی...

*دلم پراست ازدوریت که گاهی اضافه اش ازگوشه چشمانم میچکت...

*توزندگی هرکی بهت سنگ پرت کرد:توبامهربونی بهش گل پرت کن!

 

 

اما،باگلدونش...

*قلیون قلبم دیگه کام نمیده!فکرکنم ذغال دوریت توتون دلموسوزونده...

*معلم برای سفیدبودن برگ نقاشی ام،تنبیهم کردوهمه خندیدند،اما من خدایی راکشیدم که همه میگفتن دیدنی نیست...

*خسته شدم...

هرچی توستاره هامیگردم پیدات نمیکنم...

اخ که یادم رفته بود تو ماهی...

*درنبود تودیگران سرم را گرم میکنند...

امادلم راهرگز...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط A در 22:15 | |